Första skoldagen på 9 dagar!

Hejsvej!
Idag var jag i skolan lovet är ju slut nu :( Hade dock endast två lektioner, den första va idrott. Rätt kul som vanligt! Sen matte, inte riktigt lika kul men helt okej! haha så helt okej dag alltså. Sen följde axa med mig hem så käkade vi lite mat och kollade på min musikal ;b haha

sen gick vi till nya huset för att måla, Axa älskar att måla vilket jag inte riktigt kan förstå. det är jobbigt! haha :P men tur för mig för det blev dubbelt så bra som när jag skulle fösöka görat själv ;b haha

sen iallafall när vi var färdiga så skulle axa ta bussen hem för att sedan åka på träning. Så kom jag på att jag hade en resa kvar på mitt skolbusskort, så kom axa på en så smart idé. Vi skulle prata om något intressant så jag skulle "glömma att jag inte skulle åka bussen" så jag gick på efter henne så knäppte hon kortet sen tog jag det och sa:
Men oooj , jag skulle ju inte åka bussen och hoppade av. Pinsamt värre eftersom han redan stängt dörren och jag fick klämma mig igenom samtidigt som jag säger: eehm oj förlåt.

Haha, sjukt kul grej. Det låter ju inte lika kul som de va.. haha jag skrattade länge iallafall! :p haha

har precis laddat ner fredag den 13e, nice! Men vet inte riktigt om jag vågar se den ensam... Har ju sett den gamla variationen och den tycker jag är läskig.. så aa, vågar man är frågan?! Hanna sa att den var läskig! haha annars får jag kolla på one tree hill, haha :)

Imorgon har jag 4,5 timme, 270 minuter eller 16200 sekunders håltimme. Sjukt ovärt... Iofs kan man ju åka hem men det blir ju lätt så att man struntar i att åka tillbaka då.. Eller juste jag och Axa tänkte nog göra ett historia arbete så de kanske löser sig ändå.. Men ändå, det är ju galet lång tid, jag börjar ju vid 9.40 och slutar runt 5 och har två lektioner :S SICK!!!

Nu tänkte jag gå ner och lägga mig i soffan och slappa och kika på fiiiilm :) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0