Craazy tisdag (not really..)

hejsan svejsan :)
idag har det hänt mycket ska ni veta! var i skolan (såklart) helt okej idag, matte, projektarbete, samhäll och fysiklabb. Fysiklabben var faktiskt rolig, glömde tilloch med bort tiden. Skulle ju till läkaren vid 3 och kvart i 3 fick jag nästan springa från skolan för att hinna! kom 5 minuter för sent men han va sen som vanligt så de va lugnt ;b

Fick börja med att sätta nålar i baksidan för säkerhetsskull medans dom satt i fick jag se på vänner haha, sen satte han i benhinnorna och allvarligt trodde jag att jag skulle dö. FY FAN vad ont det gjorde ni anar inte.. shit. Går inte att beskriva, de har nog aldrig gjort så ont :P haha ..

sen gick jag ner på stan för att möta jenny och hämta min älskade bok (andra twilight boken) mötte tess på vägen, hon praktiserade tydligen på sko punkten och hade inte sett mig! Måste betyda att jag inte varit på sko punkten på 5 veckor!!!! Kan nog stämma faktiskt, men galet ! :P haha

mötte allafall jensa på stadsbibblan, satt och babblade lite och sen gick vi till hemköp och cupdio (köpte en sallad) sen åkte jag hem, utan att ha tittat på klockan eller busstidstabellen så kom jag när det var 2 min kvar för 22an.. galet vilken timing!! :)

Sen såg jag iallafall på one tree hill, jätte bra avsnitt idag!!!! och så åt jag ju såklart min sallad. Sen skrev jag ett pm inför min gympa lektion, så det är strax klart! dock fastnade jag med att titta på klipp från twilight, vilken nörd jag är.. jag älskar ju twilight!!!

Nu ser jag lite på top model men ska precis dra till ica och hämta mina skor och köpa någon frukt eller något och sen hämtar mamma mig där och så åker jag iväg till min träning. Dock ingen träning för min del. ska nog ta med min bok (A) haha nä nu ska jag springa iväg. Vi hörs :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bokmalen anna :D haha

2009-02-04 @ 11:49:15
URL: http://johannafondelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0