a walk to remember

hejs =)
mitt tangetbord 'r knas, de tre sista bokst'verna funkar iallafall inte! sjukt drygt! Det funkar p[ msn men inte h'r s[ jag fattar inte riktigt.. jaja ..
hoppas ni fattar 'nd[! haha

Iallafall s[ har jag f[tt l[na en dator av pappsen, s[ h'r sitter jag nu och skriver. Skolan idag som vanligt, haha 'rligt s[ tycker jag skolan b;rjar bli ganska rolig... haha ja jag sa precis rolig.. kn'ppt!

skit samma, jag och axa gjorde klart redovisningen sen droog vi ner p[ stan k;pte candy, och axa k;pte tre par skor! nice.

Nu nyligen har jag sett p[ a walk to remember, bra film! Jag b;rjar alltid gr[ta! alltid... ah den 'r s[ sorglig!!! jag gr[ter fortfarande.. usch!

brb utr;stningen p[ lets dance!


Okej im back.

carl-jan [kte ur!
nej lite gossip girl sen sova, vissa har ju skola 'ven imorgon ....


godnatt ! puss

Kommentarer
Postat av: schten-ake

mm ja gråter ochså till den filmen speciellt i slutet så himla gastkramande!

2009-02-28 @ 16:10:05
Postat av: Jenny

bra film den där a walk to remember.



ang ditt knas med tangentbord. Fungerar det i msn kan du ju skriva i ett konversationsfönster, kopiera texten och klistra in i rutan på bloggen där du ska skriva inlägget. Lite drygt och jobbigt kasnke. Men borde fungera.

2009-03-01 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0