Massa bilder med nya grejer :)

Hej hopp kära vänner!
Klockan är sent men jag är pigg! Sjukt konstigt, är jätte trött vid 9 ungefär då skulle jag kunde somna utan problem men jag vill inte gå och sova vid 9. Känns lite tidigt. Iallafall så har jag jätte problem att somna senare på kvällen ist, kan gå och lägga mig vid 12 och inte somna förns 3 typ.. Sjukt drygt! Ikväll ska jag dock hålla mig vaken lite eftersom jag jobbar imorgonnatt. Sista daaagen! :)

Ja, nej hörni anledningen till detta inlägg var för att jag skulle visa lite pictures :) Julaftons outfit, julklappar samt shopping idag! :)
Börjar väl med julaftonsoutfiten;


vi går vidare med juuulklappar!

Ja hm, från vänster;
-mysiga morgonstrumpor eller vad man ska säga
-jeans
-väst med tuffa axlar
-röda klackskor
-4 böcker; studentkokboken, på grund av leon, pappas flickor & gold diggers
-parfym; ralph lauren cool
-mackjärn <3
-grytunderlägg (den blåa blomman)
-shampo och balsam från treseme eller ja ni förstår
-duschcreme och hudlotion från the bodyshop
-tårtspade/pajspade som liknar en sko!


vi går vidare med dagens shopping!

-svarta jeansleggins från vila 159 kr
-grå mockajacka från mq 499 kr (innan 999 kr)
-jeansklänning från hm 150 kr (innan 299 kr)
-klocka från blå 200 kr
-skor från din sko 300 kr (innan 495 kr)
Kap huh?!?!





Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0