Utkast: wuäää, träningen ...

wuäää, träningen var jobbig! mega jobbig!
Att jag var mega trött efter endast 6,5 timmes sömn gjorde väl inte saken bättre.. Jag har allvarliga sömnproblem, jag kan inte sova längre än till 9. Igår gick jag ändå och la mig vid halv 3 och vaknar och är pigg vid halv 9.. Sen är jag ändå halvtrött och har inga problem alls att somna mitt på dagen. Det suger ju!

Jaja, nu sitter jag här iallafall och dricker grönt te med vaniljsmak med honung i. Mums! tänkte kika på en shopaholics bekännelser nu.

Kommentarer
Postat av: Carla

Men tja! Visste inte att du läste min blogg =) Eller att du hade en.

Vardagsrumsbordet är från Mio :D Grymt snyggt, tycker jag! Passar perfekt me resten av grejerna som ska in i mitt vardagsrum!!

Ska du också flytta, eller va e planen??

kram kram

2009-08-23 @ 22:54:38
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0