Blandat

Okej fysen och allt sånt var ju ett skämt... det var 4 st där. Taggat, tveksamt om det kommer bli ett lag för Frötuna i höst. Hoppas verkligen det för de som stannar! Vi som hade ett så bra lag förra året, vad hände där :( Jätte tråkigt!

-Skrivet igår.. sen hann jag inte längre innan jag ville sova. haha

Ja, jag vet inte hur det är i andra städer idag men här i Uppsala har det varit pang-väder hela dagen! Jätte skönt med tanke på att vi är ute hela dagarna. Lite färg får man ju allt :) Mina och Idas små barn är så söta, 7 och 8 åriga små tjejer. gulligull! Haha

Nä, idag ska jag och mammsen åka och köpa något gott att äta, jag röstar på sushi. Jum!

Nej vet ni va, nu ska jag nog rita lite födelsedagskort.. Det är jag sugen på! haha

Vi hörs, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0