Trött, trött, trött, trött, jag orkar inteeee

Jag är världens tröttaste!
Har inte sovit allt för mycket inatt och nu är det dax för match igen. Denna gång med div 3 laget..
Juste, vi hade ju match igår med vårt lag.. Dock fick vi bara ihop 7 spelare så vi körde lite skojmatch ist 7 mot 7. Men det var kul det också!

Men ja som sagt match idag igen. Jag vill inteee, pallar inteee.... Tydligen ska laget vi möter vara duktiga och ligger 2a i serien (vi ligger väl 3a kanske?) PALLA. Jag vill ligga nere i källaren med mitt täcke några kuddar och en godispåse och en film, nu nu nu nu. Ge mig.

Samling om 20 minuter. Kanske ska gå och byta om? Mja de får bli så.

Ska visa mitt nyaste inköp, en jeansjumpsuit.. Typ. Och ett par innebandyskor! Sweet, nä nu;

Byta om
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0