Tråkig kväll blev till helt okej kväll ;b

Tjoho, söndag idag och snart slut på helg! Buäää..
Mina päron hade kräftskiva igår med ett antal gäster, trevligt för dom mindre trevligt för mig och Lina. Haha, löste sig okej ändå, jag och Hanna Lisa bestämde oss för att göra en liten dans som vi ska göra på fester.. haha (behöver jag ens säga att vi hade tråkigt?) ganska rolig blev den ändå.. haha när vi var klara så bestämde vi oss för att gå ut en stund.

Gick bort mot älskade Nåntuna där Linda bor, tänkte skrämma småtjejerna som var där och åt mat osv. Började med att plinga på dörren, sen ringde vi några gånger och sa läskiga saker som inte alls blev så läskiga.. haha sen rasslade vi i buskarna och sedan gömde vi oss bakom hennes pool för att tillslut springa fram och skrämma dom! haha moget..

Lina och Julia gallskrek och sprang in de fortaste de kunde och lämnade stackars halta Linda kvar ute... haha vi skrattade iallafall.. Sedan satt vi kvar där en stund och snackade lite. Drog oss sedan hem igen mot kära hökvägen!

Då var klockan halv 1 och vi var lite trötta.. HL tog bussen hem och jag la mig i sängen med alla kläderna på mig och med datorn på magen och somnade..

Imorse var jag och kikade på Linas innebandymatch i Fyrishov, det blev vinst med 5-2!

Nu har vi precis ätit och ska cykla till IKEA, puss

Bilder;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0