Skön dag på alnäs och nya bilder från skåneland

Heeej hopp! :)
Min dag på jobbet har varit sååå bra, jag och Ida fick en grupp på 8 tjejer mellan 7 och 9 år. Super duper söta och nästan för snälla, vågar knappt säga något. Underbart skönt! Väldigt stor skillnad jämfört med förra veckan.. Åh så skönt det är. Gaaalet :)

Idag ska vi iallafall ha första innebandyträningen! Åh så kul det ska bli :) Dock skulle vi ha något slags fystest innan, det skrämmer mig en aning.. Jag har ju inte tränat allt för mycket i sommar.. Men hur illa kan det vara? Det visar sig. Jag ska berätta efteråt.. haha :)

Yes, well jag har inget mer just nu tror jag..
Här är två bilder från skåne iallafall :)

Jag framför turning torso, och förhoppningsvis mitt nya bostadsområde i höst! Ser ni huset som "hänger" ut till vänster i bilden? Där har jag sökt en massa lägenheter! :)

Jag och kuss hos släktningar i Malmö! :)

Kommentarer
Postat av: HL

Vad skönt att höra att ungarna går att hantera den här veckan!!

Känns sjukt skumt att vakna nu innan jobbet och inte kolla på one tree hill och ha din dator i knät samtidigt!

Imorgon är det fotboll!!

PUSS

2009-08-04 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0