Min och Hls dansvideo.. haha

Tjoho, får väl be lite halft om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag.. men jag har haft en hel del att göra!
Idag skulle vi haft match igen, men vi hade inte tillräckligt med spelare så det blev ingen. Detta betyder att laget är diskade från serien.. Sjukt tråkigt! men men så kan det gå.. Tur för mig att det här hade varit sista matchen ändå.. Men synd om de som ville fortsätta spela :(

Vi åkte iallafall hem till Elin istället och chillade järnet.. Jag är så sjukt trött idag, fattar inte att jag fortfarande är vaken borde verkligen gå och lägga mig! så det ska jag ta mig fan göra.. snart iallafall :) Mihi

Skulle bara lägga upp denna otroligt fina videon på mig och hanna lisa.. Observera att det är oseriöst.. :) Enjoy!

Det är Elin som har haft den stora äran att filma hela köret :) puss elin!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0