fiska!

Jaha, då var det måndag igen och måndag betyder jobb. PALLA!
Dock var det rätt skönt idag, pratade med föräldrar och delade upp grupper, fixade lite fika osv.. Rätt slappt! Men jag var så jääävla trött så de räckte för min del!

Imorgon blir det jobb på Q-med. Jooooobbigt! haha vad jag klagar idag! jag har nog aldrig jobbat mer än 2 veckor i sträck.. konstigt.

Nej, men det jag skulle berätta var ju att vi har varit och fiskat! Jag Matilda och HL! Det var rätt kul, tills vi fick en firre. Eller Hanna Lisa fick en fisk.. Hon skrek så alla skrek.. Panik helt enkelt ;b och fisken bara låg och sprattlade.. Usch! Tillslut frågade vi några killar som stog på bryggan brevid om de kunde hjälpa oss! Haha ;b Det var väl de som hände. Haha Så hade vi lite musik och bara allmänt mysigt!



haha ser ni fisken?!?!



sexy..

nu är det verkligen sovdax!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0