Onsdag och fotbollsmatch!!

Goooodmorning!
Match för min del idag, gahh jag är lite nervös faktiskt! Man vet ju aldrig vad som kan hända! haha ;b Det är ju även skönt att vi är lediga imorgon och på fredag! För imorgon är det ju Valborg!! :D Okej, nej Valborg i Uppsala är överskattat! haha ;b Men det blir ju klart vad man gör det till! Två killar i min klass ska åka forsränningen så några från klassen ska dit för att kika, kan bli sjukt roligt! :D

Vad ska ni göra imorgon?

Juste jag lovade ju att lägga upp bilder på vårt nya hus, and I will :) Måste bara hitta min kamera och springa runt och fota lite... Haha!


Nu ska jag springa och klä på mig, lika bra trots att min buss går och 1 timme och 10 minuter.. Jag vaknade lite tidigare än planerat :)


Ha en bra dag!


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0