At mammis jobb!

Åh hörni, fan va tråkigt men vårt internet har inte kommit än!!! Helt sjukt faktiskt. Vi tog ju bort glocalnet för de skulle ta så galet lång tid att flytta, så skulle vi byta till Telia. Så häromdagen får vi ett brev från Telia att de ligger ett annat bredband ivägen för att de ska kunna fixa nytt. Alltså suger glocalnet då de inte ens ta bort bredbandet :S

Aja jag får väl hålla mig till godo med mammas jobb och ingen blogg... Buhu!

Dock så har jag mycket annat just nu, denna veckan innebär två prov (historia och biologi) två uppsattser i historia, toves 18 kalas, möte med nya fotbollslaget, sista träningen med innebandyn, första matchen i fotboll. Puh..

Jag har föresten köpt studentklänning nu och skor! Och en klänning till skivan! Kanon :) Nu känner jag mig förberedd, har desutom beställt nagelfix nu också hos mammas sekriterare. Awesome! :) STUDENTEN HERE I COME!

5 juni, celsiusskolan! :)

Nä vet ni vad, nu ska jag springa bort och äta jag är hungrig!

Bye :) Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0