OLA <3

Okeeeej, gårdagen. jag såg idol-ola live. I just love him. Stog typ 1 meter från honom, han log jag dog..
haha jag är helt ordlös, eller vad heter de? vet inte vad jag ska skriva haha!
en bild säger mer än 1000 ord
Matilda och Axa :)
OLA!

Jaa efter så åkte jag till Linas donken där jag mötte Hanna och drog en "liten" glass, snackade med Lina och träffade några tjejer från gamla fotbollslaget :) Trevligt, skönt avslut med taxi hem på en mysig kväll!


Nu ska jag strax åka iväg till Inkan, det blir korvätartävling!!!!!! Ska ta med kameran och raportera hur det går! Filma denna historiska tillställning.. haha nej men de ska bli lite kul faktiskt! Jag bettar på mig själv (A)!

Vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0