LaACKKKKKKKA

Jag vill flytta från det här huset nu, eller att lina flyttar det är vilket som. Jag vill inte bo med en jävla tjuv, hon tar alla mina grejer. Spelar ingen roll hur jävla många gånger jag säger till henne hon fattar ju inte den korkare idioten.  Ahhhh jag blir så jävla lack hon är ju så korkad att hon inte ens fattar att hon gör fel, för så som hon gör så gör man inte, eller okej om man är 2 år kanske och inte fattar bättre. Men när man är 15 år !? Skulle fan inte förvåna mig om hon får gå om hela jävla skolan den idioten.

Ska bli så jävla skönt att sluta skolan, åka till usa, flytta någon annan stanns och plugga och ha mina saker för mig själv. Där ingen kan ta dom. Ahh jag vet att det är så jävla omoget beteende av mig men jag kan inte hjälpa det. För det händer inte en gång inte två gånger utan ca 20 gånger i veckan.

Slut för mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0