såg ni idol?

Ja, en vanlig söndag slutade tråkigt då vi förlorade med 3-2 mot storvreta. Orättvist tycker jag! Men livet är inte alltid rättvist.

Eller ja, nu ljuger jag ju för kvällen slutade ju inte så eftersom att Lina och Hanna kom hit och vi skulle se skönhetstävlings-filmen drop dead gorgeous , men tokigt som de blev så funkade den inte så vi fick kika på sex and the city filmen ist :).
Den var faktiskt riktigt bra, fast jag förstod inte handligen riktigt, Den handlade om kärlek iallafall! :) That's nice.

Såg ni idol?
Jag tycker nog faktiskt att det var rätt som åkte ut. Men vem är jag att dömma ni har ju ändå inte hört mig sjunga om ni inte åkte tallinfärjan i onsdags dårå .. Hon med rött hår vad hon nu heter är nog min idol! I like her! :)

Jag är ledig imorgon, vi har en såkallad resursdag, ifall man missat något prov eller fått ig så kan man få möjlighet att göra dom på resursdagarna :) Smart va? I think so.

Men jag ska sova nu ,ta igen lite! Så vi hörs imorgon. Antingen blir det 100 inlägg eller få, det visar sig :)

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0