Ny jacka

Hejs :)
På gympan imorse fick vi kasta spjut, det gick gaaanska bra ändå ! haha men det var kul, fick även hoppa höjd. Klarade 120 högt idag! 

Efter gympan duschade jag och Axa fort och blev klara nästan 30 minuter innan nästa lektion, så vi hinner ju med att göra lite smått och gått. Så står vi och väntar utanför vår sal men ingen kommer, så visar det sig att vi har bytt sal. När vi för en gångs skull hinner duscha. ahhh blir galen. Sen på svenskan fick jag endast G på diskutionen, vill inte gå in djupare på de, men LACKA! 

Sedan fick jag veta att jag var tvungen att byta idrottsgrupp, men nu har jag bokat körlektioner på dom tiderna och det är utan Axa, som jag förövrigt har planerat en lektion med. Så nu sabbades allt. Palla.

Sen kom vi ner på stan, köpte en jacka :) (längre ner) sen skulle jag och Lina ta hål då hade hon givetvis gått hem som alltid. Vi har nog varit där 5 gånger nu och hon har aldrig varit där! Palla! Nu ska vi ringa och boka tid iaf! 

Sen säger Jennypenny att hon inte mår bra och skippar utgången ikv, laame :( Fast det är ju fortf jag och Hanna vi kan ju ha jävligt roligt, så jag hoppas på en kanon kväll :)


999 kr från bikbok, billigt tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Snygg jacka :)

2008-09-20 @ 11:06:39
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0