Utekväll !

Yo yo yo hoe! :)
Kvällen igår blev lyckad, enligt mig iaf :) Jag och Lina började med att inhandla lite lite lite godis på ica kvarnen och mötte upp Jenny och Henke. Drog vidare till Bowlaget och träffade Hanna Lisa och några av Henriks kompisar för att bowla! :D

Det gick faktiskt bra, främst för Jenny som va great som vanligt .. :P Hon vann ganska överlägset. Men jag kom på en stark andra plats! Som jag är stolt över :) haha . (bilder kommer sen :))

Efter bowlingen drog vi vidare till O'learys (stavning?) drog en öl för att tagga till en aning! HL träffade några gamla bekanta som satte sig vid vårt super stabila bord, alltid trevligt med nytt folk. Japp, lite mer taggade gick vi i kylan till people.  Inne på people hände det ena och de andra, men det var kul ! :)

Tog sista bussen hem och vaknade upp i min säng, mycket skönare än att sova borta :) Ja och nu är jag precis hemkommen från en hustitt på en lägenhet i övre slotts .. fast tydligen så var det dålig planlösning så de vart inget! Synd! Jag vill flytta nu nu nu !

Ska sätta mig och skriva en projektplan nu, så jag kan åka till Hanni ikv :) Tjingkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0