Tisdag 16/9

Tjenixen!
Mycket som händer idag, skolan som vanligt. Kom förstent till varenda lektion hur lyckas man? Jaja, sånna dagar har man ju också. Vi hade skolfoto också, jag fick STÅÅÅ! :D haha, i mitten dessutom med Axa ovanför mig :) Visserligen satte dom alla långa killar så fick nog inte stå pga av min längd .. haha!

Åkte hem från skolan och träffade Jenny på stan, har nog aldrig träffat henne på stan förut och så träffar jag henne just idag på hennes födelsedag! :) KUL! Och grattis jensa ! :D

Kommer hem och ska ladda ner one tree hill, men nehepp då funkar det inte för nån jävla lime wire kommer upp, whats going on lixom ? Ja så inget oth idag inte. Får fixat imorgon! Nu om 20 minuter ska jag ta bussen till fyrishov och möta upp axi, vi ska kolla på storvreta matchen direkt efter är det dags för träning :D ! Sjukt kul ska det bli :) Är taggad till tusen!

Ingen dagens outfit idag för jag har redan hunnit byta om. Men jag hade mellanblå jeans, ett linne i svart blått och lila, och en svart kofta :) Bara så ni vet .. haha

Jaja, nu ska jag gå ner och plocka ur disken sen åka! Ha en bra kväll :) <3

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-16 @ 21:29:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0