School

Sitter i skolan nu, har swedish . .

Hade en körlektion imorse, den gick faktiskt bra! Fick backa in på parkeringar, backa runt hörn, fickparkera o lite sånt, men det gick bra iaf :)

En kul grej vi gjorde igår, haha ! Innan träningen springer vi en bit men vi orkade inte så vi sprang sakta och väntade på att dom andra skulle springa utom synhåll, dåå sprang vi tillbaka och rundade allianshallen och gömde oss bakom en bil för att vänta på att alla skulle komma ;b Så väntade vi as länge, men ingen kom. Så när vi tillslut gick in visade det sig att vi var 15 minuter efter alla andra .. Så jävla typiskt oss, sjukt lata ..

Jaa, det inlägget är gammalt hart blivit avbryten varje gång jag ska skriva. Men nu har jag tid :)

Mår inte så bra , mår konstigt :S kanske är orolig för dasset på rävsten .. haha nej, men mår lite illa, nästan så jag vill spy hela tiden.. Sen nu idag har jag fått lite huvudverk också. Men jag hoppas faktiskt att det är oron för dassen.. Haha :P

Jag vet inte om jag har berättat det, men vår klass ska ju åka på biologresa till rävsten nu på söndag. Bussen går 14.00 från skolan. Så ska vi åka ut till Öregrund, tar väl ca 1,5 timme? Sen åka färjan över till gräsö OCH sen ska vi åka en mindre båt över till ytteligare än ö. Jaa och på den ö har dom inte ens toaletter utan vi ska gå på dass en hel jävla vecka! fattar ni ?!?! DASSS !??!?!?! I mean come on, kill me. Ja en sak till, det finns inget rinnande vatten, lever vi på stenåldern eller ? nej jag tänkte väl, skaffa ledningar! eller något .. Så de va ungefär de jag hade att klaga över, förutom det kommer det nog bli rätt roligt!

Vi är där en vecka, eller ja söndag till fredag åtminstånde. Vi kommer ha lektion från 9-11 och lab från 13 - 17 varje dag. Lite små jobbigt, men sen kommer vi ha stora delar av kursen avklarad :) Anden fyller ju år när vi är där stackarn, fast åandrasidan vem vill inte fira sin 18års dag med sin underbara klass ;)

Ska åka och köpa ett par finfina gummistövlar strax eftersom att det är en obligatoriskgrej att ha med sig! Ska ta o börja lägga ner lite smått och gott i resväskan nu, vi hörs senare :) <3

Kommentarer
Postat av: j

åh, anden <3

2008-09-04 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0