Nya skor, igen?

Hejsan :)
Rätt chill dag, idag igen ;b Började 10.10 och slutade 15.00. Tog samma buss som Hanna och mötte sedan upp Jenny och Lina på stan. Lina var sist som vanlig .. (skoja lina). Vi skulle träffas, vet igentligen inte varför? men för att prata lite om imorgon ( berättar lite längre ner) J och H skulle växla lite pengar också. Känns som vi har koll på läget. När vi ändå var nere på stan så passade jag på att köpa ett par skor, igen? Jajamensan .. höhö


249 kr från skopunkten

Precis när jag och Lina skulle röra på oss mot WIllys för att köpa tuggemin och andra nödvändigheter ringer andra Lina (lillasyster Lina) och säger att hon som tar hål i örat är där idag! springer dit och gör ett hål i örat. Lite otippat att göra de bara sådär, men de är ju bra ;b

jaa, den lilla vita skiten där i är det :)

Om det gjorde ont? Näää inte alls! Kändes faktskt inte alls om jag ska vara ärlig :)

Jaaa och angående varför jag, Hanna, Lina och Jenny möttes på stan var för att imorgon åker vi på kryssning till TALLIN! :D Avgång imorgon klockan 18 och kommer hem på fredag vid 10 :) SJUKT NICE. Party all day long :) Ska berätta allt som hände sen när jag kommer hem ist blir nog lite roligare så :)

Ska packa nu eftersom jag måste ha det med mig till skolan imorgon! BYE <3

Kommentarer
Postat av: p

var tog du det där hålet?

2008-09-25 @ 09:56:40
Postat av: Anna

På hår1, det ligger på sidan av dragarbrunnsgallerian. 295 kr :)

2008-09-26 @ 12:20:57
URL: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0