Jag är fet, so what ?!

Anonym om Goodnight:

sluta lägg ut bilder där du ser smal

ut för då får man ju inte se hur du ser ut påriktigt.

visa valkarna


Är du dum i huvet eller? Om du skriver något sådant får du väl stå för det? Sluta  skriva anonymt. Och vem fan bryr sig om jag har valkar, om du tycker det är sexigt får du väl kolla på nått tjockisprogram för jag tänker inte visa mina.

Vad ska du göra om jag är fet ? vavavava .. jag blir irriterat på sånt. Tycker inte de är okej.

Lämnar det nu, träningen idag gick skit. Allt förutom springningen den gick faktiskt bra! Fick lite håll men vafan ;b  Annars idag gick jag på stan en svängis med Lina, jag köpte en tunika från gina (visar imorgon) och en tröja åt min syster.

Såg ni idol btw ? Rasmus fick åka hem, tur att det inte var Robin. Han är min favorit :) He's cute, mihi. Av tjejerna är hon rödhåriga min favvis, tycker hon är bäst! Hoppas att hon vinner allt :) 


Nu ska jag sussa, är trött :) godnatt <3


Kommentarer
Postat av: E.

Haha helt rätt. Vilket jävla pucko. Det sitter antagligen en fet liten avundsjuk tjej bakom den anonyma tönten. ^^

2008-10-01 @ 14:45:45
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0