Återfunnen träningsenergi!

Hej svejs :)
Hur mår ni idag?
Jag mår lite blandat, kan man svara så? Jaa, för de gjorde jag ju precis. Vilken fall som så skulle jag åka och kolla på Årsta - Hagunda i DM finalen. Men jag kunde inte åka, fick panik. Kunde inte tänka mig att gå in i allians utan att spela själv, det funkade inte för mig.. Det resulterade att jag stannade hemma och såg på Andra Avenyn och var och tränade ist!

Träningen gick förövrigt väldigt bra, börjar känna mig rätt vältränad faktiskt ! Min träningsenergi är tillbaka! Känner att jag är otroligt laddad till varje träning! Otroligt kul :) Dock har jag nog sträckt mig i låret pga av att jag inte kan stretcha det ordentligt.

Har även köpt lite nya grejer jag ska visa :)
En grå mössa som jag köpte igår på kapahl för 99 kr!


Och en plommon färgad halsduk(?) som jag tänkte passar till lite :) 129 kr!


Förövrigt har det inte hänt allt för mycket idag, gympa i skolan, en körlektion, en lektion till sen stan en sväng. Det vanliga ni vet :)

Tänkte hoppa in i duschen nu, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0