KANON-DAG! :D

Tjooobabbiloba! :D
Today is a happy day! Som jag skrev i mitt tidigare inlägg hade jag muntliga nationella provet i svenska idag. Det gick awsome! :)

Var så sjukt nervös, babblade som en galning och skakade när vi kom in i klassrummet. Så vår lärare frågade om jag ville vara först för jag var så nervös men nej inte de, för jag ville vara tvåa. Sagt och gjort jag fick vara nummer 2 på talarlistan och det gjorde att det kändes lite bättre!

Minns inget av själva talet, men vi fick veta efter hur det gick osv. Så fick jag hur bra som helst! :D Hon sa inget dåligt bara att jag va så varm och närvarande när jag pratade, hade bra meningsbyggnad osv. En liten skitgrej som var dåligt var att jag hade lite för kort tal, då sjönk det från 9a till 7a :( Men vet ni va, jag är så sjukt nöjd med det ändå! Att jag ställde mig där gjorde ett bra framförande, stammade inte, blev inte röd i ansiktet och spydde inte! Så jag är mega nöjd med min 7a :)
 
Haha så om jag nu skriver en 10a på uppsattsen får jag mvg! ;D haha, I wish, men jag hoppas verkligen på vg där också :)

Men vet ni va, nu ska jag äta lite godis och kolla på idol :)
Vem tror ni åker idag? Jag hoppas loulou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0