Lördag?

Hm, som jag skrev i gästboken så är det ännu oklart vad som verkligen hände i lördags. Maten? Hm , kan vara den kanske .. Ja, det resulterade iallafall i att jag låg hemma hela dagen igår utan någon föda för den fick inte stanna länge i magen.
Av de jag minns från lördags så hade jag jätte roligt :) Let's do that again! För vissa har lärt sig en läxa, varannan vatten!

Idag ska jag på möte med min nya sjukgymnast, då jag hatar min gamla. Han är dum. Ska få lite övningar, sen ska jag och mammsen åka till friskis och köpa oss varsitt kort där! Kanske även träna en sväng, det visar sig!
Jag ska även åka förbi posten för att lämna mitt brottsregister, och näe det är inte så illa som det låter. Jag ska ju jobba där en vecka vid jul så måste man visa ett sånt först. Inget mer med de :)



Annars idag då? Hm, storvreta match ikv som mamma undrade om vi skulle gå på. Kanske, kanske inte. Annars inget planerat, kanske lite plugg om jag ska vara duktig! :) 

Kanin bra'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0