Lite stan och nya köp :)

Hejsan hoppsan! :D
Idag mår jag kalas, känner inget i huvet. Kan bero på att jag dels haft två lektioner varav en prov och den andra körde vi lekar :) Haha seriöst .. Men de va skit kul, speciellt lekarna. Alla i klassen fick en fråga om de som vi hållt på med, samhäll alltså. Så får anden frågan;
Vad menas med troendevald?
A- ehhh alltså de kommer bli en lång förklaring ..  eh att han är vald i förtroende!

Sen får Simon frågan;
Vad är ett annat namn för finansmakten?
S- eeehhhhhhh... FM.

Haha kul! ;P tyckte jag iaf, och många andra i klassen! Grattis till jocke och viktor som vann! :)

Efter skolan drog jag och Axi ner på stan för att shoppiloppa. För min del blev det en kjol, ett linne, två par örhängen och en ring. + lite donken mat :)

kjol från holmlunds 250 kr :)


Linne med ball rygg från monki 200 kr :)

De va väl ungefär de jag hade att berätta idag :) Ska på bio strax med Hannapanna! Det blir patrik 1,5!

Hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0