Patrik 1,5 :)

Hejs :)
Precis kommit hem från bion, den va jätte gullig =) Jag har lite problem med att se bögar kramas och pussas, misstro mig inte nu tycker verkligen inte det är fel. Absolut inte! Men jag har lite svårt att titta på. Men den va jätte gullig iallafall :) Like it alot!

När jag ska ta bussen påväg hem får jag först sitta 10 minuter och vänta utanför people, känns ju lagom mobbat .. Haha, sen när vi kommer till stationen kom de på en man och skrek idiot! till chaffisen. Så hade tydligen passageraren knackat på vid lyset vid dragarbrunn (en bit efter busshållplatsen) så hade inte chaffören öppnat så lackade han och kom dit dårå. Så svarade iaf Chaffisen : Du är en idiot! jag får inte öppna vid lyset så skrek dom massa på varandra, sen busschaffisen ba; men kom hit! han andra ba; nej de tänker jag inte, du öppnade inte för mig och jag tänker inte öppna för dig! Chaffören ba nej men då ringer jag polisen då!!! Han ba men gör de då! och så gick han och satte sig!

Sen kom det två killar så började dom tjaffsa lite, passageraren ba; men då går jag av! Så höll han på as länge om att dom sparkade ut honom och dom bara nej men du får åka om du betalar, han ba neej de tänker jag inte. Dom ba nej men då får du inte heller åka med. Sen var bussen 10 minuter försenad så hon puttade ut honom och åkte ;b haha!

Nu är jag iallafall mega trött, ska nog sova länge och skönt. Ladda upp rejält inför morgondagen som bjuder på plugg.. Naaaajs ;) haha. Vi hörs imorgon!

Godnatt kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0