Dålig på att uppdatera ?

Blivit dålig på att skriva men känns tyvärr som de finns roligare saker att göra ;b haha ..
Jag gjorde en sak igår som jag kanske ångrar lite, jag klippte av min lugg igen. All by my self. Well well gjort är gjort, nu är det ju inte lika skållhett som det var sist jag klippte de, kunde ju inte ha luggen nere utan att LÖKA.

Gjorde också provet idag, samhällsprovet. Det gick ganska bra faktiskt, var inte alls så svårt som jag trodde! Ska inte dra några förutfattade meningar så vi får se hur det speglar sig i betyget :) Gick en sväng på stan idag, så gick vi in på kapahl så råkade jag få med mig 3 par trosor och ett par kallingar ut! Ett par till var och en i familjen, snäll jag är va :) ? mji mji.
(köpte nån billig ögonskuggstjossan i brunt och beige också på h&m)

Men största anledningen till att jag stannade på stan idag var för att vara moraliskt stöd till Hanna när hon skulle till en hemlig plats. Allt gick bra iallafall ;D mihi.

Nu har jag precis lagat sån snabb-pizza ni vet? Sån man tjoffar upp förpackningen så kommer degen ut, eller? Ja sån iallafall. Nu ligger jag i sängen och kikar på gossip girl, har laddat ner hela första säsongen :)

Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0