Slappe-dag

Oj tja, hej svej!
Skrev ett inlägg tidigare men det måste ha försvunnit?
Den här dagen har varit långt ifrån så effektiv som gårdagen. Har bara varit hemma och tagit det lugnt vilket innebär, gå upp sent, äta, plugga lite smått, kolla på film, äta, kolla på tv, chilla.. Höhö :)

Gårdagen var riktigt lyckad! Jag hade iallafall jätte roligt och jag hoppas och tror att dom andra hade de också. Främst Hanni ;) haha :D.

Har precis kollat på ringaren i notre dame, jätte bra film tycker jag. Många disney-filmer är jätte bra! Me like :) 

Måste plocka undan lite saker på mitt rum nu, imorgon kommer städarna och ska städa så då får man plocka upp så dom inte sopar bort något.

Tjaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0