Packa idag, Skåne imorgon!

Godmorgon, godmorgon :)
En väldigt skön sovmorgon, dock vaknade jag 1 timme och 20 minuter före väckarklockan. Men sånt händer ju alla, eller hur?  Började med att kika på ett avsnitt av gossip girl, sjukt bra serie! Gick ner och käkade lite frulle och kollade på top model, men hade redan sett avsnittet så jag käkade fort och gick upp igen. Har sminkat mig nu ska bara klä på mig sen är jag ready to go! Inte speciellt jobbig dag idag, har väl 3 lektioner skulle jag tro.. 

När jag kommer hem idag måste jag packa! För imorgon åker jag till Skåne :) Kanske jag inte sagt ? Men jag ska dit iallafall, Emilia fyllde 18 förra helgen så ska hon ha mega-party nu. Klaaaart man kommeeeer! :D Ska bli mega kul iallafall! :) 

Nu ska jag get dressed, vi hörs :D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0