Myskväll hos Lina :)

Tjenixen :)
Har kommit hem från Lina nu, mysig kväll :)
Började med att Henke och Jenny lagade mat, nudlar och någon kycklinggrejs. Jätte gott var det! Och trångt i Linas annars stooora soffa :)

Kollade lite på stjärnor på is, verkar inte så jätte roligt :/ slog snart över till lilla melodifestivalen som sedan byttes till south park the movie. Jenny och jag tröttnade på de sjuka skämten och flyttade till TVn där uppe och kollade på sing a long och slutet på lilla melodifestivalen som vanns av Linn med någon låt, fin text men ingen höjdare på att sjunga .. Men men man ska väl inte klaga ;b Kollade en snutt på beck också, just den verkade mega bra!

Sen kom Lina upp och hämtade oss och sa att vi var tvugna att komma ner, snälla som vi är så kom ju ner igen och satt och kikade på något tv program, fast vi pratade mest. Pratade som bara den! Och helt plötsligt slog min trötthet ut, så jag åkte hem . Haha :) Vi hann iallafall bestämma oss för utgång nästa lördag! :D

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, imorgon är det heeeldag i allians :) ska bli ganska roligt!

Godnatt, sov gott :) <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Hoppas du får en trevlig söndag!

2008-10-05 @ 10:55:30
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0