Kanon-dag!

Heej :)
Hur mår ni idag? jag mår faktiskt väldigt bra, är inte trött som jag brukar vara haha ..
Såg på nya avsnittet av one tree hill imorse, sjukt bra som alltid! :D Love it!
Hade tre lektioner i skolan, rätt chill. Fick tillbaka en uppsatts som hon tyckte var nästintill perfa, skulle skriva längre reflektion eller något bara. Så de känns ju bra! Känner mig rätt lugn med talet jag ska hålla på fredag, allt känns bra. Ska skriva lite till och sen ett pm. Chill chill..

Lina kom och hämtade mig med cyllen på ica (eftersom att jag fick ta 5an hem då jag missade 22an med 1 minut) iallafall, köpte lite glass, sylt och saft. Så gjorde vi pankisar med glass och sylt! Mega gott :D

Vet ni vad som händer imorgon då? Nä klart ni inte gör! haha jag ska till läkaren och få min dom! Jag hoppas ju givetvis att dom säger att allt ser bra ut och att jag kan spela igen för det känns verkligen hur bra som helst! ahhh jag vill spela!

Jaja, nu ska jag återgå till mitt lilla taal igen, vill att det ska vara kanon. Det är ju afterall Nationellt prov .. Scary!

BYE BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0