Heldag i allianshallen!

Nyligen hemkommen från en heldag i alianshallen. Började 11.50 då frötuna slog alunda med 5-4 i andra seriematchen. Efter det åkte jag och HL till Max och käkade maaat, gott värre :) Gick tillbaka till allians för att kika lite på matcher. Klockan 17.45 började vårat pass i kafeterian. Fanns dock inte jätte mycket att göra, men de va ju inget att hurra för. Vid 7 dök Johanna upp för att hjälpa till med städningen, hennes kompanjon dök ju aldrig upp vilket jag tycker är sjukt dåligt och de vet hon om så nog om det.

Städningen tog ca 2 timmar och var ju inte rolig någonstanns, var mest moppning, sopning papperskorstömning och plocka skräp. Nu är vi klara och har gjort vårat för den här säsongen iallafall! Najs!

Jaa de va väl hela min dag, har inte hänt mega mkt, men har ändå varit underhållande på sina egna sätt.

Jag är väldigt trött nu iallafall. ska sätta på en film och sedan sova :) Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0