Halkbana :)

Mega hudge bloggtorka igår för min del, kom hem rätt sent från skolan sisådär runt halv 5. Skulle plugga hela eftermiddagen var det tänkt, men icke somnade efter ca 30 minuter och sov i 2 timmar. Vaknade, åt mat, pluggade ännu mer. Fick skippa springningen för att hinna plugga lite extra. Åkte till innebandyn och tränade 1 timme. Åkte hem och soooooooov.

Gick upp vid 05.30 idag, satte mig i bilen och åkte till västerås och hässlö. Körde lite halkbana som gick bra! Det var kul :) Ett litet steg närmare iallafall! Vill ändå fokusera på skolarbetet nu, men på höstlovet ska jag läsa massa teori! Ja, så får det bli :)

Åkte till skolan iallafall, hade 3 lektioner varav en prov. Det gick väl sådär men jag menar de kan väl alltid gå sämre.. Typ historia prov....... haha :)

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och räkna lite matte, det är jätte kul de vi håller på med nu! Jaa, får väl ta åt mig lite nördighet. Men det är kul när man fattar ;b haha!

Hörs sen! Då ska jag visa de jag köpt :) tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0