Dumma filmgörare?

Okeej, först och främst det snöar! :D Woho, hellre snö än regn eller vad säger ni?

Jag och Johanna hade en lite intresant konvesation om döv-filmer;

' johanna säger:

igår kirrade jag ronja rövardotter

' johanna säger:

så var det för döva

' johanna säger:

typ ; ronja gråter, vildvittrorna skriker, det viskas

Annabrynö säger:

grejen är , att döva vet ju inte hur vildvittrorna skriker ändå så vad spelar de för roll haha

forts.

' johanna säger:

eller typ "bildörr smälls igen"

' johanna säger:

på beck-filmerna

' johanna säger:

ja okej, intressant eftersom dom endå visar själva scenen

Annabrynö säger:

hahah exakt !

Annabrynö säger:

dumma jävlar!

Vad tycker ni? jag tycker som ni ser att de är lite korkat!


Ikväll blir det bio med HL och Johanna aka blåbär, vi ska se high school musical 3! WOHO, efterlängtat. Neej jag är inte 10 jag är 18. Jag lovar!

Happy haloween! :)
Trick or treat
smell my feat
give me something good to eat
if you don't i dont't care
i can see you underwear!


Kommentarer
Postat av: stefan kiss fanet

liksom dem döva måste juh liksom få reda på vad som händer liksom om en dörr stängs måste dem juh få reda påt visst liksom dem kan se de med deras vinröda ögon men liksom dem måste juh klarogöras med liksom ord

2008-11-01 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0