Ut i snön med mig

Ah ah ah .. 3 dagar sen jag uppdaterade!
okej nu kan jag inte skriva något nu heller för nu ska jag ut och leka i snön... Ibland är det okej att vara 10.


BYE! :D

Såå, nu är jag tillbaka inne i värmen. Mitt och linas krig slutade med att jag mullade henne så hon ville gå in och se madagaskar 2.. sagt som gjort så gick vi in. Tänkte slå på madagaskar snart!

Men först i fredags hade ,& taco/idol/myskväll! Sukt gott med tacos inte ätit det på jätte länge! Chipsen till efterrätt var ju inte heller helt fel! Att Anna åkte från idol var inte heller helt fel! Allt tjej snack var verkligen inte fel! Toppen kväll alltså :)

I lördags var det match i heby (mot vesterlövsta) awesome, åka 1 timme och kolla på! Men som vanligt gör tjejerna mig stolt, känner mig inte nervös alls! haha ! :) (OBS inte ironi även om de lät så) Vinst blev det iallafall med 4-0 :) På kvällen vankades det jul-lagfest! Både herr och dam laget. Alla skulle ha med sig en present som började på bokstaven p. Jag tyckte jag var så rolig och köpte en penisplättpanna och så la jag den i en platspåse så de skulle bli 2 extra p:n. Kul va? Njae.. höhö (A) Rolig lagfest var det iallafall :) Men anna panna var sjukt trött och även HL så vi bestämde oss för att tacka nej till utgången (eh jaa faktiskt?) och drog oss till donken och köpte cheeseburgare ist och tog 1 bussen hem. Stelt men sant!

Gårdagen ägnades åt att städa, plugga och mysa runt i min stora blåvitrandiga snobben tröja :) Me like! på kvällen var det wallander, en bra variant faktiskt :)

Värt att nämna är att det har snöat iprincip hela helgen här!! (uppsala) det är sjukt mycket snö! Vissa bussar blev till och med inställda idag! Landet alltså.. Mina gick ju dock så jag fick pallra mig till skolan ändå! Några dagar om året hade man ju velat bo på landet! Alla i vår skola fick sluta halv 2 idag för att det var slagge i matsalen och lärarna skulle diskutera det och så var det ju lite för vädret också. Många bussar höll på att ställas in, så alla fick åka så man skulle komma hem :) snällt ju ...

Nej nu kallar lite grönt te med vanlig och madagaskar på mig! Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de är lite kul på jennys bild att jag också är med lite, jag skjutsade ju trots allt hem er haha ;)

2008-11-24 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0