Slut-stressat för min del!

Hej! :)
Som jag skrev så hade jag fysikprov idag vilket innebär att min stress har släppt. känner mig lite lugnare nu! provet gick nog ganska bra och jag hoppas jag klarar det :)

Har varit och kört mitt gympa pass med Frötuna p96 idag, för mig gick det bra, för små pojkarna jaa de var ju duktiga för att ha allt emot sig. 13 år, killar, aldrig kört gympa förut! haha så ja vad ska man säga.. de kanske ska hålla sig till innebandyn!

Hann hem och äta sen åka vidare till nästa träning, löpning ute (jaaa..) haha sen hade vi lite fys inne och sen innebandy :) jag åkte dock hem med Anderssons lite tidigare eftersom att vi skulle spela match och de kan jag ju ändå inte vara med på!

Nu är jag hemma har duschat o så, tänkte faktiskt gå och lägga mig typ nu! ska lägga in lite bilder bara, lite outits o såå :)

Men godnatt iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0