Kass mobil, den funkar ej. Ring hem ist :)

Hejsan hoppsan!
VI SKA FLYTTA! :D Mamma och pappa har skrivit på nu, helt sjukt! I'm so exided! Inflyttning blir i februari. Nu ska vi bara sälja vårat hus också, tror att det kommer gå rätt fort dock. Jobbigt att flyttstäda o sånt bara ... Men det är ju en smäll man får ta! :)

Och appropå ifall någon har ringt eller smsat mig idag så funkar inte min telefon, sjukt drygt! :( Ska försöka fixa det!
Ni får helt enkelt ringa hem till mig ist!

Hm jaa en sak till har ju hänt idag! Vi har provat och beställt studentmössor! :D Det närmar sig med stormsteg!!!!! Ska bli så sjukt kul! Vet exakt vad jag vill ha för stundentklänning men kan inte hitta den någonstanns så jag funderar faktiskt ärligt på att sy en själv :P haha jag fick ju dock bara g i slöjd så hur detta ska gå kan man ju bara drömma om. Haha Men jag menar skräddare är ju så dyrt!

Annars idag då? Jag ska se idol! :D Älskade robin, han är så söt.
Vad ska ni göra ikväll? Utgång :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0