Inga lektioner och lättlurad av försäljare!!

Hej och Hallå!
Sjukt skön dag idag, hade ledigt från matten eftersom att några från klassen skulle skriva kemi-prov. Kommer till skolan ca 20 i 12, hör rykten om att Monica är sjuk! Woho tänker man ju då, men vågar inte ta ut någon glädje än.. Går ner och kollar på länken och inser att de stämmer ju faktiskt! Ingen samhällskunskap idag då. Men vänta? Richard är ju också sjuk! Ingen fysik heller! Kan det bli bättre?! Så jaa, jag och axa tog bussen ner på stan vid 12 redan. Här snålar vi på lektioner. Är jämt ledig känns de som.

Jaja, dags att spendera pengar!! Åkte ner på stan, så bestämde vi oss för att gå bort till din sko och börja där sen gå mot stationen. Men inte hann vi långt inte, utan för h&m kommer det fram en som säljer mobilaboneman och vipps så har jag köpt ett. TUSAN! så sjukt lättlurad och jag känner ju mig så taskig om jag inte köper något. Jaja, måste faktiskt avboka det även fast de lät bra! Men jag kunde ju inte hjälpa det :/

Shoppingturen slutade iallafall med en bh och en väska. Tydligen ska Lina (syster) köpa en exakt lika, dum som hon är kan hon inte ens köpa en annan färg.. Så sjukt onödigt. Men men, what to do!

Nu hade jag tänkt se en film som heter jump in, den verkar rätt bra! Kan ju berätta lite sen kanske :) Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0