Gå någon annan stanns och snacka skit

Efter en utvilande kväll igår så vaknade jag pigg och alert! Kanon då vi trots allt har en jobbig dag på torsdagar (4 lektioner varav 3 obligatoriska..)

Klarade dagen galant, eller blev ju lite tröttsamt mot slutet. Så när det var ca 20 minuter kvar satt jag och anden och snackade bajs. Moget! Vår lärare sa iallafall till oss;
Lärare- Men hörrni, ni kan väl iallafall gå någon annan stanns och snacka skit!

HAHA :D jag hoppas ni förstår de roliga...Åkte hem och bussen var sen som alltid, börjar bli lite tröttsamt.. När man själv är sen är den ju alltid i tid. PALLA! nä..

Denna helg är det iallafall fokus på matte! Nationellt prov i Ma D på tisdag! Kan bli tufft, men jag ska plugga stenhårt med början; NU!

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0