Farsdag

Hm min blogg fungerade inte igår tyvärr, hade väl iofs inte tid att skriva igår heller .. haha!

Ja, dagen började halv 10 då klockan ringde. Klockan 11 var jag i uppsävja och körde gympa-pass. Klockan 1 tog jag bussen ner på stan för att träffa Inkan och sola lite och sedan gå på stan en sväng. Köpte en liten party-jacka och två par örhängen. Ska fota snart :)

Drog vidare till allianshallen för att kika på Frötuna vs. Årsta. Matchen slutade 3-3 fast vi skulle ha vunnit eftersom att vi gjorde mål precis innan slutsignalen. Så visade dommaren måltecken, sedan när dom konfronterade honom så "visade han ju faktiskt att vi stod i målgården". Lite underligt då de tecknet är helt annurlunda ... Men men går ju inte att göra något åt nu. Surt men sant! Vi tar dom nästa match :)

Jaja, drog hem och åkte till ica för att träffa elin, sara, lina och hl. Köpte lite skit, plockade upp hanni på vägen och drog hem to me. kikade på dan in real life eller min brors flickvän på svenska. Lite mysig film, samtidigt lite halvsynd om dan. höhö..

Det blev en tidigkväll då alla var trötta, men jag och mamma kikade klart på filmen pianisten. Sjukt bra film! Rekomenderas :)

Idag är det ju farsdag så jag hoppas ni alla har varit snälla mot era farsor! Jag och lina köpte en massage och en ljudbok till vår pappi. Nu ska vi ner och äta god mat :)
Vad har ni gjort för er pappa idag?
Vi har även varit och kikat på ett hus idag, KANON BRA!! Berättar mer sen för nu måste jag springa ner och va social!

Ha en bra fars-dag :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0