Busibus

Hahaha jaa juste jag glömde ju berätta mitt bus jag och axa gjorde idag! höhö
Vi bestämmde oss för att jag skulle ligga på marken när bussen åkte förbi för att leka att jag hade ramlat eller något, så skulle axa se lite ledsen ut. Så skulle vi se om Sanna hoppade av. Haha så kommer ju bussen så jag slänger mig på marken och axa sätter sig på huk brevid. Så stannar hela bussen och alla glor! så ställer jag mig upp och vinkar då kör bussen vidare. Så när den åker ser vi att det inte ens är en hållplats i närheten, den hade stannat för att jag låg på marken. hahaha och Sanna ringde inte ens, hon såg antagligen inget :P

Vad ville vi få ut av de här ens ?!?!? Hahaha sjuka tankar vi har. Men jag ska ju faktiskt inte ta åt mig all ära, de va axa som kom på denna geniala idén :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0