TOVE ÄR KLANT!

Fick precis godkänt av tovelito att skriva detta inlägg. Igentligen skulle det blivit av när jag har tid för nu måste jag igentligen packa min väska till skolan imorgon ( JA , men de är gympa ) Men ja Tove ville nu så jag får väl offra mig då! :D 

Ja många kallar mig klantig eller dum, men Tove tar nog ändå priset för det här! Hon har ramlat ner för en trappa. Hur det gick till förstod jag inte så jag fick helt enkelt be tove förklara!


annabrynö säger:

förklara hur de gick till

Tove säger:

okej hmm

Tove säger:

det är nästan lite pinsamt men mamma och jag bråkade och jag skulle äta ensam hade värmt på mat och sånt så gick jag upp för att äta, för att jag inte pallade hennes tjat så gick hon efter mig för hon hatar när jag äter här uppe

och då började jag springa och tog ett luftsteg våran trappa är ju cp


Tove säger:

men iaf och sen så låg jag på golvet ovanför trappan och bara skreeeeek som faaan men mamma var fortfarande arg och tyckte att jag var astöntig som grinade sen så känner jag att det blir blött och kallt på benet så jag drar upp byxan och hela jävla benet är heeelt rött av allt blod mamma ba men herreguuuud bara som mammor kan sen svär hon som fan för hon blir skitarg på sig själv som gick efter mig sådär och stressade mig


Tove säger:

sen så håller hon upp mitt ben och då så ser hon något vitt och tror att det är ben, så hon ba det kanske är av!!! jag ba vaaa skrek ännu mer sen tog hon på det och jag kände inte ens när hon tog på benet för min kropp och hjärna hade ju liksom stängt av den värsta smärtan haha aa och så skrek jag i 10 minuter sen grät jag i en timme


Tove säger:

och mamma grät för att hon kände sig dum

Jaaa, där var då hela storyn hur allt gick till. Klantigt må jag säga, vad säger ni andra? Hur många har ramlat i trappan själv ?Jag kan ju säga att jag gjort det ett antal gånger utan skador :)

image993
avslutar med en bild på olyckan. Trots att jag hånar dig Tove så tycker jag faktiskt synd om dig innerst inne!



Nu när jag är så inne på det här med klantigheter ska jag berätta vad som hände mig när jag gick från bussen hem i tisdags. Får börja med att säga att jag hade ett par skor med hål i (alltså de skulle vara där). Ja så går jag typ sjunger lite kör lite dancemoves , ingen var ju där , så går jag rakt på en pinne som flyger upp och spetsar mig rakt mellan tårna, så nu har jag ett sår där som gör ont! :P smidigt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0