Solning och träning! :)

Trots att klockan bara är halv 12 har jag både hunnit med att vara på spinningpass och sola i ca 45 minuter! Spinningen var så sjuukt jobbig, man blev genomsvettig men nu efteråt känns det jätte bra! Kanske blir någon mer gång kanske inte .. Haha, bror på hur fort jag kan komma igång och springa!

Igår då.. Luff/slapp kväll med Sanna och Axa :) Axa kom runt 7 men inte Sanna, så ringer vi henne. Då är hon långt åt helvete, eller ja inte riktigt men nästan. Hon hade tagit fel buss och hamnat vid 5ans busshållplats. Tur i oturen för då fick jag övningsköra en sväng. Det gick inte världans bra, men övning ger färdighet!

Har fått låna 200 kr av mammi så jag kan köpa mina underbart vackra sandaler, jag är kär. Ni ska få se bild sen :)

NU; åter till solningen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara önska en härlig helg ;:)
ha de bra
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-24 @ 11:40:02
Postat av: Freja

Ha en bra dag!

2008-05-24 @ 11:42:45
URL: http://frejaswardh.blogg.se
Postat av: anneli

Sooola är skönt ;)

Tyck gärna till på min blogg om vem som bar klänningen bäst :)

2008-05-24 @ 11:52:00
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: Ida Frank

Du, Jag säljer en massa kläder i min blogg. Just nu finns det en massa inne i en kategori som heter (KLÄDER?) Jag har sålt en del men jag vet iaf att en underbart söt jeanstunika finns kvar även en underbar blus med hål i som är helt underbar men du, för varje dag som går så kommer mer in, varje dag alltså!! Håll ögonen öppna och hittar du nått kan saken/sakerna bli dina. HÖR AV DIG. KRAM

2008-05-24 @ 11:52:17
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0