Sammanfattning av min dag :)

Skön sovmorgon idag som inte utnyttjades till fullo. Åkte till skolan med 10 bussen, var framme 10.30 .. Gick till matan och käkade lite och så .. Fisk idag, not nice. Sen spelade vi stress, Axa vann får jag väl erkänna. Men jag var också bra! Haha

Sen hade vi redovisningar och lite matte, matten idag var förövrigt ganska kul .. Nä jag är inte pluggis :) höhö

När jag kom ringde min mobil så svarade jag hur slappt som hellst ; HALLÅ?!?
Personen i andra telefonen : Ja hej, jag ringer angående jobb på fotbollsskolan i sommar
A: jahaa oj hej hej ..
lite så pinsamt , ska alltid vara trevlig när jag svarar i telefon i framtiden!

ja men som det ser ut nu, så har jag fått jobb där också ! :) roligt :D alla barn älskar ju mig, haha .. jag med mina lekar ;D Haha!

Juuuste, har en sak jag måste erkänna .. fy anna fy .. Jag åt två mackor idag. men de är mina favoriter ju.. Rostat Gott gräddat med ost (som smälter) ahhhhh så jävla underbart .. men från och med nuuuu ska jag få äta en-två mackor till mellanmål inte mer ! Det kanske funkar?

Har precis suttit och rotat upp massa gamla bilder ;b så man kan se ut , haha vågar man lägga upp dom? kanske senare ..

nu ska jag iaf åka till hanna och umgås lite, trevligt. det var länge sen!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0