Projektarbete?

Hola babbelåla allihopa (va?) Åkte till skolan imorse, gjorde min redovisning som jag klarade galant, fick bra betyg :) Fast det spelar nog igentligen ingen roll eftersom jag ändå kommer få ig i historia, men haha.. Kul att man kan göra nån grej bra på hela året :D !

Ska åka tillbaka till skolan igen om en timme för att lyssna på en föreläsning om projektarbetet, tydligen måste man bestämmt sig innan slutet av maj. Några förslag vad man kan göra om?

Pratade med Axa precis hon hade ett förslag att man kunde starta en blogg eller hemsida och ta bort på stilar/kläder varje dag och lägga upp o så.. Kan ju vara en kul grej! :) Men vi får se idag man kanske får lite tips på föreläsningen också!

Ikväll var det bio med klassen, men de verkar inte som så många ska gå? Jag har iaf ingen lust att sitta här ensam med lärarna, men vi får väl kolla lite i eftermiddag om några ska gå o så :) Filmen som visas är flyga drake.

Tänkte fota lite dagens outfit nu, så de kommer senare.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0