Poppis?

Tjenixen, helgalen kväll igår! No more details. Det blev sent i säng och tidig uppgång då axi skulle och jobba ! Poor thing ..

Var ju i stan på dagen, och jag köpte faktiskt ingenting :D Duktigt av mig, men jag hittade vääääärldens underbaraste skor. They want me. Men mina pengar var slut.. Damn.

Kom hem imorse vid 12, gick raka vägen och la mig pga trötthet. Men inte fick man sova inte, stup i kvarten ringde telefonen.. Aa men de får man väl ta när man är poppis.. Haha :D

Idag gott folk kommer IDOL-OLA till draget i Uppsala !!!!! Det är nästan lika älskvärt som det jag ska göra ikväll, men det tänker jag inte tala om förns lite senare :) Mihi.

Ska gå och pudra näsan .. höhö   Anna Banana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0