Nationellt prov i engelska och svull hos axet

I´m a big fat lier bubububuuuu .. nej men jag la ju inte in bilderna som jag sa igår . Har mega problem, min dator är nämligen full :P får radera grejer varje gång jag ska lägga in något nytt. LIte små jobbigt!

Idag hade vi iaf nationella provet i engelska, läs och hör förståelse. Sista delen var rååååsvår. fattade verkligen ingenting! Men ändå, resten gick hyffsat så de känns bra iallafall! :)

fick sluta en lektion tidigare eftersom vi inte hade engelska på eftermiddagen :) Alltid skönt!

Haha vilken tråkig dag, har inte gjort mer än så :D väntar på mamma nu som ska komma hem med käk, sen ska jag ta bussen till vääääänge :) Haha ska till axis och kolla på film och svulla godis el chips el cheeseballs ? vi får se vad som bjuds :D

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0