MIN VALBORG!

Min valborg :)

Ja för er som hängt med "ett tag" så vet ni ju att jag var inte så jävla glad på morgonen, jag var snarare rålack! Sanna försov sig och jag fick gå upp 2 timmar i onödan. Usch jag blir nästan sur när jag tänker på det! Men jag ska inte tänka på det mer för gjort är gjort så de spelar ju verkligen ingen roll nu! anyway jag sanna och axa gick till ica torgkassen och köpte mackor, vatten, jordgubbar och vindruvor och begav oss sedan till stadsparken och kalasade på det :)
 
Efter ett tag gick Axa och Sanna till humc och jag bytte kräts och satte mig vid Elin och co. Efter ett tag kom även pojkarna i min klass och pratade av sig lite!
image971
sen kom HL och Sofia och vi pratade ett tag sen bestämde vi oss för att cykla mot ica och köpa mat för att sedan fortsätta till Lina där kvällens middag skulle ätas! :) Det blev potatisklyftor, grillad fläskfilé och bea :) GOTT!

Efter det åkte vi till stenhagen på fest men där togs inga kort så :) Det var en kul dag iaf!

Nu ska jag hoppa i säng, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0