Mamma jag kan hänga korset uppochned ..

Haha snuttekille idag på stan, han kom och gick bakom mig och axa och sa;
- Mamma mamma, asså jag kan ju göra korset du vet.
(mamman) - nej va, vad är det?
- Ja när man hänger i ringar med armarna rakt ut, asså jag kan göra det uppochned ..


Jag köpte ingenting pga pengabrist. men Axa köpte en fin tröja/linne/klänning och elin köpte ett par skor :) Hittade nog världens finaste skor, jag ville ville ville ha dom.. Men hade ju inga pengar och får inte köpa mer skor :/ Men jag har genom Axa beställt ett par snygga kilklackspumps i svart, men om det kommer in i blått ska jag ta det istället :) Så himla fina!

Jag vet inte vad jag ska ha på mig kvälllllll, bläsh! Det blir väl nått gamalt vanligt .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0